Tuesday, November 2, 2010

:..selamat tinggal PEKAN..:

hari ni aku akan berangkat pulang menuju ke teratak ku di GAMBANG..
tak tau dimana letaknya GAMBANG?
ia terletak lebih kurang 30 minit dari bandar KUANTAN,
dan teratak aku terletak di tepi highway..kalau keluar tol gambang..jumpala^^,
tapi entry kali ini bukanlah untuk menceritakan pasal GAMBANG dan asal usulnya...
nak cerita aku dah nak balik GAMBANG...
hehe,,
ape-ape pon terima kasih diucapka kepada kawan-kawan aku di PEKAN ini..
amira syuhada, aida shafina, n wan farhanah.
kerana menaja penginapan dan pakaian..hehe..

waa,,,best2 sangat berada di PEKAN..haha..why?
mau xnyer...every night main badminton kat car park..
main punyala excited sampai memasukkan bulu tangkis kedalam longkang...haa..
memang terer..,sebab longkang tu ditutup dan hanya mempunyai lubang sebesar bola tenis...haishh..
walaupun tangan mengalami sengal-sengal yang teramat(dah lama x exercise)
tapi,sangat gembira.,lupa semua masalah-masalah yang melanda,.^^
sebentar lagi aku akan bertolak pulang..
haha..bunyi macam jauh je kan?dalam 45minit je..(cukup untuk 1 round tido:p)
yang paling menarik kan...malam first aku sampai...kan ade bola final( KELANTAN n NEGERI SEMBILAN)
aku tengok jugak...ade sorang kakak ni...waaa...SEMANGAT nyer beliau menyokong negri beliau...sangat SEMANGAT...haha..tula semangat bola kan??=)

so..this is the end of my holiday...haha..
(bolehla dikatakan holiday..)
i really enjoy it,
kepada semua orang selamat maju jaya dalam apa jua anda lakukan..
semoga apa yang kita lakukan hari ini adalah lebih baik dari semalam..

bye-bye..

3 comments:

mira syuhada said...

wey! maen blah cmtu ja..haha..bayaq sewa bilik dak pon...haha

::..farhana..:: said...

haha....masuk buku 555 ek..
haha...

::..farhana..:: said...
This comment has been removed by the author.