Saturday, November 13, 2010

::..FOOD POISONING..::

Assalamualaikum semua,

pernah x sape2 yang pernah alami sakit ni?waaa..perit2...aku xtaula aku makan ape semalam..sampai muntah2...eee,,pahit mulut aku..nak makan jadi takut..,atas nasihat AMIRA SYUHADA, die soh aku beli 100 plus,,,pastu minum..ok la sikit..plus pulak my roomate BELL tolong belikan ubat...ok la..tapi pagi ni still lagi macam xfully recover lagi...but better than yesterday...Alhamdulillah~

dalam aku dok sakit tu...adela kawan lama aku chat kat fb.,die cite pasal die..dulu masa spm dia sakit...kesian die aku tengok...die pesan kat aku supaya jaga kesihatan.,jangan makan or minum manis2..jangan tension2...nanti ada high pressure.,aku ingat dia dah sembuh..rupa-rupanya..dah hampir 4 tahun dia kena cuci darah..Ya Allah...aku baru sakit sikit...dah macam nak menangis...but she?tabahnya dia...dia cakap...buah pinggang/ginjal dia rosak..xsalah aku sebelah mengecut..sebelah lagi mengeras...Ya Allah..aku terkejut sangat2....hope ko sabar yer....ujian Allah berbeza untuk setiap orang...ada hikmah disebalik semua yang terjadi..kepada kwn2 sekolah dulu..MRSMPS...doakan kawan kita sembuh ye...

tapi bila masuk petang...aku dah kire fully gak la sembuh dr sakit ni.,,sangat bersyukur...kenapa?masa aku sakit tu aku asyik tido dan baring je.,nak study?xboleh nak fokus...sebab fokus kat perut yang sakit..and tekak yang perit,.



No comments: