Thursday, November 4, 2010

.::unit operation 1::.

waaaa....entry kali ini sebenarnya aku tengah study UNIT OPERATION I..
dah penin...stop sebentar,..berehat bersama blog...cewahh..haha..
sekarang jam dah pukul 3 lebih PAGI...ataupun a.m..
jeles tengok roomate2 aku tidur..nyenyak...siap selimut....
aku pun tarik gak la selimut kesayangan aku..
wat teman stay up sorang-sorang ni...
tinggal sikit lagi aku nak study....sabar diri ini...
susah -susah dulu kan?
senang-senang kemudian...
tapi kalau boleh senang dulu dan kemudian pon best,,,haha...

haaa...ini la minuman yang teman aku...tak minum...letak tepi jer....kot-kot mengantuk leh la minum..tapi xmengantuk pulak...bagus gak...sebenarnya,,petang tadi aku nak beli nescaffe latte....tapi TERnampak "IPOH" kat tin tu...haha....aku pon terus beli..
dah la mood nak balik tinggi setinggi awan di langit,,,(hiperbola betol perbandingan)
konon mengabadikan ibu negeri aku kat bilik aku la ni...
macam boleh kurangkan mood nak balik pulak...
* memajukan INA SHOP je aku ni...
(INA SHOP tu koop kat u aku ni)

haa...ni pulak...aku dah sakit pinggang buat graf banyak-banyak...banyak-banyak...ulang la banyak-banyak kali sebab memang banyak...
ish...apa la aku merapu neh....
edit-edit sikit gamba bagi lawa...haha(perasan)
saja-saja xdak kerja,,,
memang hobi betoi aku ni..
xamek gmba...edit...xedit...amek gamba...

okla...saja nk post entry..nak bagi hilang mood bosan study,
kembali kepada graf yang menanti..



2 comments:

mira syuhada said...

wey duk wat edit gmbaq pa nk exam ni..haha

::..farhana..:: said...

he3...nntikan...ak siap amek gmbaq srk lagi...hhaha....