Tuesday, November 16, 2010

::..BREAKFAST WITH dot dot dot dot..::


Assalamualaikum semua and good morning to all..

pagi yang indah sudah menjelma,can't wait untill this 9.00p.m.,nak naik bas!!!BALIK PERAK.
Bangun seawal macam ni menyebabkan perut aku menyanyi lagu joget lambak..fuhhh~manala kafe U kesayangan aku ni bukak awal-awal pagi macam ni.Kalau bukak pun,makanan mesti takde lagi...haishhh...tak buleh dibiarkan lagu joget lambak kat perut aku berubah ke lagu yang genre lagi menggoyang kepala...dahla semalam mencari kedai roti canai kat Gambang Point tu tak jumpe.,huhu..last-last makan roti bakar yang kat bilik boleh buat sendiri!!!eee...dahla lambat siap.,

aku menggagahkan diri pi selongkar loker aku...tengok mana tau ada ape-ape yang boleh dimakan.,
bunyi macam sedih je kan?:(

tau aku jumpe ape?MINI BAHULU!!!aku beli tapi tak makan lagi..haha..memang rezeki betul..
so pagi ni aku dengan tetamu bilik aku..AMIRA SYUHADA breakfast dengan mini bahulu.,
tapi aku macam teringin nak makan nasi lemak la..hehe^^,

(mini bahulu yang sedap!!)
sape-sape yang teringin nak makan nanti bolehla pergi cari kat kedai-kedai...serious lembut bahulu ni..dahla comel-comel ( name pon MINI).Kalau kawan-kawan aku yang berdekatan nak..kat INA SHOP ade...hehe.,

No comments: