Sunday, October 31, 2010

:..celoteh..:

dua minggu yang memeritkan otak,badan,pemikiran,dan perasaan telah berlalu ...fuhh~
2 weeks aku berada dlm ketekanan yang teramat...pantang ada salah skit je mula la aku nak nek angin...hmmm...mau taknyer...kerja didepan mata setinggi gunung everest tiap-tiap hari,,kalo setinggi busut anai-anai xpe jugak..ni..dhla kerja banyak.+ pulak test..fuhhh~sangat bermakna minggu-minggu itu..haha...aku akan merinduimu...cewah~
dan sekarang...aku sedang bermalas-malasan..utk seharian....(konon nk rest la)
tapi aku ni sedar ke tak ek..minggu depan aku ade FINAL EXAM...haha...!!aiyakkk...
bukan LUPA..tapi BUAT-BUAT LUPA jap....esok aku akan start bertungkus lumus kembali...
aku kena study..THERMO,UNIT OP,CRE II,SEM,oo..skit je..haha....(sikit subjek..isi kandungan BANYAK)
time macam ni kan..maksud aku time-time mood exam ni, macam-macam perangai aku tengok..
ada yang dok sembang pasal kawen la...(malas nak study...kawen kan senang.)aku pon join dua kaki jugak la kan..topik best tu..haha...ni ha...kawan2 aku..dok syok tengok video kawen orang...haha...aku??terIKUT sekali la kejoinan itu..
ada yang..dok kat meja...hadap buku...cucuk telinga(dgn earphone tau),tak angkat2 kepala dah..paggil pon xdenagr dh..aishhhh...dan yang paling best..aku pon memang buat...kire hari nak balik umah..BUKAN KIRA HARI NAK EXAM....haha..
dia sem,,aku abes paper two days before hari raya aidiladha...yesss...
tapi aku g amek tiket malam raya...saje..try2 test nk balik malam raya,,sampai pagi raya....haha...mesti best,waaa...panjangye celoteh aku...okla...next time i'll update again...
whatever it is..good luck to my dearest friends for dis final~

~mari-mari..kita study~

No comments: