Tuesday, November 16, 2010

::..yeah!!MASA yang ditunggu-tunggu..::


Assalamualaikum semua,

Today, I'm in good mood.Kenapa? Sebab hari ini hari last my final exam.,answering SEM ( science & engineering material ) macam buat goreng pisang. Banyak sangat teori yang kena ingat, jadi menggoreng la jawabnya..sampai tak tau nak goreng apa dah.Hangit,hangus,?itu semua belakang cerita,,haha.,

esok amat dinanti-nantikan oleh aku..tak sabaq nak balik rumah ni,hehe.,^^
first time nak balik malam raya,so doakan selamat perjalanan aku esok yer,
cuti sebulan macam-macam planning ada dalam kepala aku,
berjalan,kerja,tengok tv,segala-gala la..haha...^^.

to my brothers ke..ayah ke...jangan lupa ambik kakak kat IPOH..naya je kena raya kat bus station..huhu,.sebenarnya mood raya takde la sangat,sebab kali ni final just around it..hmm.
TAPI kalau ada sape-sape nak bagi duit raya tu ..buleh aje..kecik tapak tangan,nyiru kutadahkan...haha,=)
(ketidaksabaran untuk pulang bercuti)

so,kepada roomatesKU,,lepas sebulan kita ketemu ya.kepada bilik,loker,katil,meja,kerusi,bantal2 aku,selimut kesayangan jangan dok gatai lari dari bilik sepanjang kami balik cuti ni,,dok diam-diam..kalau barang sendiri takpe lagi..barang U ni..kang hujung sem depan tak pasal-pasal kami kena ganti..ehe..

kepada buku-buku..mintak maap..walaupun kalian nak ikut balik PERAK,aku tak nak bawak balik..haha..kalau bawak balik aku akan abaikan korang nanti..nanti korang sedeh kan?baik jaga bilik je bersama temna-teman lain...adil dan sakasama...TAK ACI??baju buleh ikut balik??yela..diorang kena ikut,,aku sayang diorang lebih,...

okehla...hari sudah larut malam.,mata dah mengantuk,bantal memanggil-manggil untuk dipeluk
good nite readers^^,have a sweet dream..

No comments: