Wednesday, November 10, 2010

::..after 3 days..::


Assalamualaikum semua..,
yes,after 3 hari bertungkus lumus menghadapi final exam..starting dengan paper UNIT OP yang TERsangat best soalan ie sampai nak jawa pun sayang...huh
u..
diikuti dengan paper THERMO...ramai pelik apsal aku amek THERMO lagi...hehe...sebab nak bagi lawa sikit result tu..insyaAllah..doakan aku...
dan hari ini...bersamaan hari RABU..paper CRE II....huhu....Alhamdulillah...sebenarnya ada soalan 25 marks tau...ak xreti buat....memang tak tau mana datang asal usul soklan tu...aku selak2 buku( kami leh open book..ehe) terjumpa the same question dalam buku dengan soklan tu...bukan setakat question..dengan answer ie sekali...sangat2
bersyukur.,,=)
dengan masa yang berbekalkan masa dalam 10 minit macam tu..ak copy jela...sampai keminit terakhir,...aku masih menulis...hehe...punyala menggelabah ak ikat kertas jawapan tercicir satu kertas...amek stapler la ape lagi....benang yang digunakan untu
k mengikat sudah kuikat mati...haha....hopefully dapat markah daripada lost all 25 marks...

tiga hari aku tido lambat kena bangun awal..mata dah bengkak...eye bag?huhu...terserlah...haha...takpe..BUKTI aku tido lambat study...eh.yeke????ke aku online...(sambil2 sebab mana tau ada hint yang dihantar membe last2 minit kan?....=)


(lakonan semata-mata..jangan percaya!!^^)

my last paper still waiting,kena usaha!! tapi malam ni nak rest jap...tomorrow rutin akan berjalan seperti biasa,,,STUDY.,aktiviti bagi bagi seorang yang bergelar pelajar...

and for those yang yang menghadapi exam jugak...xkisahla ape jua exam..i wish best of luck yer.,,baca BISMILLAH ..,lepas tu bertawakkal.,kita dah berusaha yang terbaik..tapi jangan pulak xberusaha,,tup2 kata...aku tawakkal jela..,,haishh...usaha dulu...insyaAllah..ada kejayaan menunggu...=)

No comments: