Tuesday, March 1, 2011

::..^^, ..::

salam sejahtera semua,
baru ada kelapangan sikit nak update blog
bayangkan masa-masa aku penuh dengan test, assignment, psm,blablabla..
plus pulak dengan tension tensi
neh.
serabut kepela otak aku.
dengan terpaksa melayan manusia yang xreti-reti nak faham dan jaga hati orang
dan xreti-reti nak lesenkan mulut diorang tu.
huh.aku gak yang makan dalam.
( aku menangis kot psal mende perangai manusia neh)
ikut hati aku nak je bagi makan cili 10kilo kat manusia neh.geram kot.


busy:

fuhh~memang.*tapi sempat online2..haha
sebab psm aku dah nak kena present this 16march.
aiyoo..
too much work to do.
*instead of laki dalam gambar tu..ganti gmba aku..haha..macam tula muka aku mse baca jurnal2..haha*

LATIHAN INDUSTRI:

aiyakkk..
ni lagi satu.
dah banyak aku send.
company2 ni xreply pon lagi
atleast reply la:
1.YES
2.NO
3. etc.
huhu.ni tak ...buat aku tetunggu2..haha
macam tunggu org masuk meminang plk.tEttttttt.

* tadi aku g kafe.
kafe 1
nak amek sos, tapi abes
brader chep ni nmpk
panggil aku dia nk refill sos
aku pegi dgn muka seposen dua
" minah suka mkan kat sini ke?"
errr. *nak jujur ke x.nak ke x?
kang jujur sentap pulak chep ni
dahla die kena ulang 2 3 4 kali
sebab?aku xpaham apa dia kata
kafe 2
aku: "nak aissssss dua ploh sen"
adik kafe: "haaaaaaa?"
aku: ulang suara ..aisssssssssssssssssss dua puluh sen.
adik kafe: staring kat aku dgn muka xleh blah.*sah xpaham
aku : saya nak aisssssssssssssssssssssssssssss dua puluh sen.
adik kafe: blurrrrrrrr
abang kafe dtg membantu ..dio nak air batu duo ploh seng..
aku: sye dah ckp ..aisssssssssssssssssssssssss...bukan airRRRRR
adik kafe: hok aloh..ckp lo air batu..ingt nk air dah tadi..
aku: errrr...kena ckp kelantan pulak dah aku..seblh sana pahang..sblh sini kelantan.hmmm


Takpe..aku SATU MALAYSIA.
haha.
*saya bangga jadi anak Malaysia*
the end_


No comments: