Monday, March 7, 2011

::.. demambolly;VIDEO PILIHANKU..::


Salam sejahtera semua.,
sape suke layan video(video hindustan)?angkat tangan?haha..
(bukan nampak pon kan kalo angkat?)
kali ni adalah rentetan entry sebelum ni
atas " ASSIGNMENT" yang cik mierasyuhada bagi kat aku without duedate
so, aku terpikir nak siapkan cepat2 la..haha
(ASSIGMENT yang lagi nyata xsiap2kan lagi..ngee~)

entry before ni aku ade cerita yang cikmierasyuhada ni dok send video2 SRK kat aku..+video Bollywood..haha..( HANTU BOLLY)


VIDEO PERTAMA

video hindustan kita masa kat gardenia resort
(english camp)
hahaha..silap video tu xdak dah..sob3...=(

haha..dok buat scene hindustan
ketika zaman muda-mudi di matrik

VIDEO KEDUA

video SRK tribute to RAJ KAPOOR
enjoy2...kreatif2..comel2,,
pyaar hua ikraar hua..lalala
klasik2, bagi sesiapa yang nakvideo ni boleh msg aku or miera.
xpon download kat youtube ^________^

(tribute to RAj Kapoor)

VIDEO KETIGA

SRK and MADHURI
comel madhuri dalam video ni
lame xtengok die..haha
^________^

yang lain bukan tak terlist...
haha...banyak sgt2...
xtau nak bua pilihan..
aicecece..
=)

next entry i'll share cite hindustan yang aku selalu ulang 2 3 4 5 6 kali dan berkali-kali
dan aku sure cik mierasyuhada pon begitu jugak..^_____________________^

the end_

8 comments:

Unknown said...

hahahaha! wey kita duk juai vdeo ka apa..
kalau ada org maw..bleh kaya gak aku rasa..hahaha

::..farhana..:: said...

ahaha..bleh2..sapa2 mau leh request..^__^
haha.,

Anonymous said...

bkn byk lg ka video time kt gardenia 2?

::..farhana..:: said...

tula..tapi dah xdak..huhu...=(

Iman said...

ape ni?ape ni?? haha, rajin ea ko buat blog. bagus2

::..farhana..:: said...

iman: haha..sesaje menulis2..^______^

Anonymous said...

ching, ak rsa kt ak da k0t. xpn kt hp samsung mira.(opss dh xda r hp 2). hehee sat ak r0sek tgk dlm HD.

Anonymous said...

ching, ak rsa kt ak da k0t. xpn kt hp samsung mira.(opss dh xda r hp 2). hehee sat ak r0sek tgk dlm HD.