Monday, March 28, 2011

::.. TAG by AMIRA SYUHADA PART 1..::

Salam Sejahtera semua.
hopefully, kita sentiasa dalam keadaan baik2 aje=)

baiklah..entry kali ini adalah kerana cik mira dok syok TAGd diri ini ..
so, kena la jawab..^^


5 TARIKH PENTING

owh..aku memang pelupa sikit kalau bab2 tarikh2 ni
tapi adala yang tersemat dalam kotak otak aku..
kadang2 lupa jugak..upss..maaf

4 feb : melampau kalau aku tak ingat. tarikh aku melihat dunia ni..
4 ogos: tarikh lahir wanita yang paling cantik yang melahirkan aku.
1 mei : bukan sebab hari pekerja.. tapi tarikh lahir hero aku dalam segala hal dari kecik sampai sekarang
28 mei/19 julai/28 oktober/17 julai : birthday my bodyguards..tq so much sebab jaga diri ini..ikut turutan besday abg2 aku^^
2 mei: birthday anak sedara aku..azri n izzani
19/8 : my anak sedara pertama dilahirkan

waaa..banyak dah kot..nak letak tarikh anniversary xdak lagi..ngeeee~

5 PERKARA SAYA BUAT SEMALAM

1. pi joging dengan bell( my rumate)
2. basuh baju, jemur baju, lipat baju.--> mood rajen
3. tengok cerita kemboja putih.best gakla,.
4. masuk contest CUN MOVIE..haha...bulehla pi like page movie ini dan like my picture...=)
5. siram pokok bunga ^^, hari2 aku siram,.


5 PERKARA BUAT SAYA GEMBIRA

1. dapat balik rumah.terbaek.
2. ada orang hadiahkan DSLR.^^
3. boleh makan sedap2..hilang tension aku.
4. pi bejalan pulau..hoh..best2..latest aku tengok gmbaq kezen aku kat redang.serius ku mau pergi.

cantik kan?Subhanallah..aku rasa macam nak dok kat pulau tu je..haha

5. berjimba dihujung minggu..=)


5 PERKARA SEBAB JAWAB SOALAN

1. sudah ditanya.perlu jawab.
2. dapat wat entry baru..ngee~
3. sharing is caring kan?share yang patut jela..hehe
4. praktis untuk final exam coming soon..haha
5. just for suke2..^^

6 ORANG KAWAN UNTUK DITAG

kalau malas nak tag buleh dak?haha..

the end_

No comments: