Thursday, March 24, 2011

::.. ^_________^..::

waaa....salam ketemu kembali..
lamanya aku tak update blog.maap ye blog,hehe

malas bercampur dengan serabut=blog diabaikan

oh..maap2.

last wik aku lari balik kampung.
sebenarnya aku berbelah bagi nak balik mula-mula tu
sebab ada TALKssssss...huhu
last2, aku pergi ke tempat jual tiket kat KK4

" abang, tiket balik ipoh malam ni ada tak?"

" ada, utama ekpress, 10.45p.m"

" pukul 9 xde ke?"

" dah abes dik"

" 10.45 pon bolehla.."

aku pon telefon rumah cakap nak balik.
haha, tak pernah kot aku wat camni
ni gara2 aku dah serabut dengan keje.
ak balik relax jap

dahla bas rosak.tapi xpe.malam.
aku tidur memang malas nk layan bas2 rosak ni,
janji sampai sudah.

sampai ipoh, nampak muka mak aku...
waaaaaaaa.HAPPPPYYY!!!
walaupun sekejap tersangatlah berbaloi aku balik.
malam ak sampai mak dah ajak pi teman pi kenduri,
mak aku ada team marhaban, so diorang nak marhaban.
memang langkah kanan..
sebab aku memang suka makan nasi kenduri..
terbaik!!

3 hari cuti macam tak cukup.
bukan macam.
memang.

tapi kugagahkan jua balik UMP ni..
TELUK INTAN--> KL--> KUANTAN
saja ambil bas lompat2..malas nak pi ipoh.

sedeyh2..haha..tu jadi malas nak update blog.
^__^
tapi sekarang dah rajen=)
caye dan mak caye^_____^
sayang mak caye..^__________^


No comments: