Wednesday, March 9, 2011

::.. WE are BEST fRiEND part 1..::


Salam Sejahtera semua...
harap-harap semua ok2 ^_^
aku yang tak ok2..psm-psm.haishhhh..haha

sape yang xde kawan?mustahil..
mcm xpecaye je kalo org tu kate die xde kawan..
tetibe rasa macam ada lagu sahabat sejati yang saujana nyanyi tu..haha
*ni kawan caye yang cuke mengambil dan diambil gambar*

my bestfriend yang aku kenai dari matrik

profile:
nama: mierasyuhada *nama penuh dirahsiakan.
umoq: 22 tahun *tua dari aku
belajaq kat: UMP *kampus pekan
kos: leterek engineering
asai: kedah

tu ja kot..
eh napa loghat utara aku tulih??
sebab tuuu kat atas tu,,
cik mierasyuhada ni orang kedah..
kenala cakap loghat utara nooo...*_*

aku kenai beliau ini masa matrik..
kira satu kepala la..senang masuk *cth: hantu cita bollywood

lepas matrik masuk u..
kami dok satu bilik..amek huru hara bilik tu..haha
la ni dah 3rd masing-masing
dua-dua dok gelong(penin) dengan projek masing-masing

aku?

PSM
PSM
PSM
PSM
PSMPSMPSMPSMPSMPSM

miera?

MICRO-C
MICRO-C MICRO-C
MICRO-C MICRO-C MICRO-C
MICRO-C MICRO-C MICRO-C MICRO-C
*owh..berjalan adalah kegemaran kami

maap kepada yang ditutup muka
haha..aku pon xkenai sapa depa ni..
abg2 jpa ni^_^

p/s: mierasyuhada...i nk pi tgok merong mahawangsa ni..jom2...

the end_


2 comments:

Naddia said...

aku pon ade bestfwen. tp die kat sabah da skrg nie. jauh terpisah. tp masih rapat gile. kalo ngumpat memg tak igt dunie^^
toyol paling kiut

::..farhana..:: said...

betol2...kalo dah buleh sembang..
waa..xingt dah..^________^
abes sume topik kuar..