Thursday, March 3, 2011

::..PSM ..::


salam sejahtera semua,
last entry aku ada cakap nak share gambar mase pergi kilang sawit kat lepar tu kan?
so, this is it.
berlatarbelakangkan pond yang "wangi" tu..haha
yang macam hitam2 tu actually minyak yang terlepas sekali dgn air, ie jadi mendakan kat atas.
ni 2nd pond xsalah aku dan tahap methane ie memang meriah..
bulp.bulp.bulp..


this is my psm grup member.
kitorang under same SV
name: yana
diela yang buat research psl methane.
my research about decanter cake.
nampak pond tu macam tanah gersang yang kering sebab kemarau kan?
tapi sebenarnya, bawah tu air.
hoho..jangan tertipu ye.
dalam pond kilang ni.
yang ni 3rd pond rasenye.
total pond ade 10
yang last pond air die dah boleh lepas ke longkang.

dalam aku dok jalan kat situ
aku terimagine
kalo aku terjatuh kat dalam tu..
hoho..

1st imagination:
aku tak reti berenang,
so, lala..
hopefully ada encik superman dtg tlg

2nd imagination:
kalo aku terjatuh sikit je..
perghhh..bau die konpem melekat..
dan ade ke org yang nk terjun dlm tu tarik aku?
haha..
kalo dok kat tepi bau dah lekat
kalo sentuh air tu konpem melekat-lekat la..


gambar tak banyak sebab segan dengan encik manager..haha..
tapi diorang memang best.
idea yang diberi kat kitorang mmg seronok^^
mekaceh ats kerjasama..

hopefully our research dpt dijalankan dgn baik

the end_

6 comments:

mira syuhada said...

eeuuuww..aku x dpt nak bayangkan nau tu cmne..huu

::..farhana..:: said...

haha..hg mai gmbang..aku bagi bau decanter cake..ada ni..^^

Anonymous said...

kalo ak imagine macamana ko jatuh dalam pond tuh?habis r.bertambah hitam r jadinya...hahahahahaha.so beli r pond's untuk merawatnya.

::..farhana..:: said...

ha3.,,
hitam tu xkot..
tp bau konpem melekat la.,
eh..sape ek ni?hee~

intan.maisarah said...

:)
haha.
aku igt jalan tar la tadi

::..farhana..:: said...

haha.,
aku mule2 g pon ingtkan tanah yang mcm kering kontang tu..
sekali kuak dgn kayu
air bawah tu..
hoho..bau pon semerbak naik..^^