Wednesday, February 23, 2011

::.. < J>A>M< ..::


Jangan salah baca tau.eh bunyikan "jam" tu..entry kali ni mengenai J.A.M. (omputihnyer clock)

Bukan jam/jem/etc...

Apakah fungsi jam?
1. menunjukkan waktu
2. bagia da style sikit..xdela tangan kosong.^^( selain pakai gelang kat tgn: bg perempuan)
3.kejut bangun tidur; especially bangun subuh^^
4. hiasan meja?
5. dan lain-lain

ada satu jam ni aku dah simpan almost 3 years.,lama gak la..sebab ak sangat suka jam ni.
ni hadiah dr someone.not a guy.tapi my ex-rumate mase matrik.

kisah bermula semasa kami keluar outing. Kami naik The Store. Tiba-tiba aku ternampak koleksi-koleksi katak-katak yang cantik..hijau je..haha.. tak sangka pulak jam kan.
pastu dengan saje-saje aku cakap.

"eh, awak kalau k bgi hadiah kat sy bagila yg ni..yang besar lagi best"

err..niat gurau-gurau aje..main-main.

And last day aku kat matrik, sebelum naik kereta balik rumah, saudari ini bagi. tapi xbukak kat situ. Aku dah balik teluk intan baru aku bukak.

wow!!!aku senyum sampai telinga.haha..tak sangka saudari ini hadiahkan jam tu kat aku..^^.terimakaseh.

ni ha..si kesayangan aku..
eh.bukan yang ni..( aku asyik pikir makan..ish..)

yang ni ha..

jam ni dah almost 3tahun dengan aku.dari matrik.
aku suke jam ni..comel.haha..
bagi aku la.
kan comel,cantik tu subjektif.=)

terima kasih kepada Saudari Ummu Sulaim.
saye suke jam ni.
and it still be with me.^^

next entry: KANAB.
apakah?siapakah? next entry i'll tell bout KANAB.

the end_

No comments: