Tuesday, March 8, 2011

::.. demambolly;MOVIE PILIHANKU..::


Salam Sejatera semua

sebelum ni aku menjawab kepada soalan cik mierasyuhada tentang video pilihanku antara banyak2 yang dia send,
kali ni aku nk share cerita yang aku suke ulang tayang tengok berkali-kali

sebab ?

1. suke storyline cite tersebut
2. lagu best2
3. hero hensem..tetttt..haha
4. heroin cantik..haha

cerita-cerita hindi yang aku suke tengok..hehe

trang tang-tang tajuk kat situ..
"om shanti om"
aku suke tengok muke heroin tu,,
muke die klasik..^__^
storyline die menarik..
lagu mestila best.haha


"there is an extraordinary love story in every ordinary jodi"

gambar-gambar ni dari movie rab ne bana di jodi
lagu-lagu dalam ni mmg best,,enjoy,
ada ramai pelakon pembantu yang femes2..haha
ada kajol.pretty,ramaila.
kalau nak tengok SRK belakon cam skema je leh tengok.siap misai lagi..haha..

cube teka movie ape ni??
tau tak?
kabhi khushi kabhi gham
cerita ni kan kalo father's day selalu je ade kat tv,,^_^
best..storyline best+lagu best
ade mesej kat situ.
"saya sayang ayah saye"
gambar pon cantik2..heehee

eh..semua cerita ada SRK..haha
ade je cite lain yang aku suke ulang tengok,
contoh macam 3 idiot..pasal engineering student ..hoho..
sgt menarik..apply apa yang belajar,
belajar untuk cari ilmu...jangan dok asyik nk berlumba je..

banyak la..aku bukan xsuke cerita2 korea..drama2 gitu,,
cume aku jenis mls nk layan lama-lama..
tengok hindi muvi byk2 kali bleh pulak.aha
selalu cerita korea panjang2..haha,,
kalau aku tengok epsd 1..pstu epsd akhir..^^
kalo hindi ni..aku tgok muvi je..drama pon xlyan.
aku suke tgok cpt2 tau ending..ngee~

every story ada message yang nak disampaikan kan?
famili, kawan, sume2 la.
yang baik kite amek..yang xberapa baik tolak tepi^^

the end_






2 comments:

Anonymous said...

aiii cik adik nie....skrg bulan melayan crt2 hindustan yekk...xnk kongsi ke cerita 2...
(^_^)

::..farhana..:: said...

boleh2 nak kongsi..^______^
hehe,,
nak cerita ap?