Monday, March 28, 2011

::.. TAG by AMIRA SYUHADA PART 2..::

Salam Sejahtera semua,,
so, kali ni aku spend masa untuk jawab soklan yang ditag oleh Amira Syuhada.
dia ni suka benor tag..hehe..
xpe.i sudi je jawab.^_^

Adakah anda rasa anda hot?
hoho..mestila..haha..xdela..hot2 xbest.nanti kena tempek cool fever yang sejuk tu selalu..

Bila kali terakihir makan ayam ?
sebentar tadi.,my dinner.mee kari ada ayam kecik2.
kafe u aku ni memang kaya dengan ayam.haha...sume bleh dikatakan nak letak ayam

Upload wallpaper lappy


cerita tentang gambar anda

actually gambar ini aku search kat google image je.
best tengok..kalau aku rasa nak marah orang..xpon tgh sedeh..xpon mase jiwa xstabil..aku tengok je, macam psiko aku suruh senyum.
so.happy mood will come just like that.^^

lagu terakhir yang anda gemar
sekarang jiwa aku mood klasik
lagu gerimis di lautan by Sudirman.
jangan gelak.cube dengar, enjoy
tapi ade lagu yang paling terakhir,
AnugerahMu by Sahrul Gunawan...dua lagu ni memang sentiasa dalam playlist.

apakah yang anda buat selain selesaikan tag ini
bukak buku unit op.
tapi belum mula study.haishhh..

Tag 8 orang
adoii...yang dulu aku malas tag.kali ni aku tag la ek..hehe
tapi xsampai 8..haha

.ain.amirasyuhada(ngee).shima.cia.

cukupla..haha..ak bab tag balik orang memang xterer.

siapakah no.1 yang anda tag
my kuliahmate..hehe..ain yang best


orang no.3 berhubungan dengan siapa
dengan cik abang akmal die...hehe..
kenduri jangan lupa jemput.

katakan sesuatu pada no.2
haha..bila nak mai gambang?????hihi

ada lagi ni..

1) APAKAH STATUS ANDA?
single.but unavailable.haha..

2) CERITAKAN TENTANG DIRI ANDA.
the only girl from 5siblings.chemical engineering students and insyaAllah.
aku susah sikit nak tacing2 n xpandai pujuk org.maap bab tu. then i love movies just like amira syuhada,


3) CERITAKAN TENTANG BLOG ANDA.
just coretan taipan tangan yang kurang berbakat.
andai kata yang baik ambil.yang buruk letak tepi.jdikan sempadan

4) APA PENDAPAT ANDA TENTANG DUNIA BLOG?
menarik..masing2 blogger mempunyai cara penulisan masing2.
seronok sebenarnya dunia blog ni=)

5) NASIHAT KEPADA KAWAN-KAWAN YANG BARU NAK BUAT BLOG.
jadilah blogger yang baik,

6) NYATAKAN KEUNIKAN BLOG ANDA.
xde ape pon yang unik.hehe

7) SAMPAI BILA NAK MENULIS BLOG DAN IMPIAN ANDA DALAM DUNIA BLOG.
...........i have no answer for this,ehe

8) TAG 5 ORANG YANG ANDA NAK KENAL.
kalau tag orang yang anda nak kenal tu xda blog bleh?haha...

the end_
tq for reading.



No comments: