Monday, February 21, 2011

::..hari ini ..::

waa..hari ni mcm agk kekecewaan..
mengapa??

sebab pertama:
dipetang yang hening,aku balik dari kafe membeli dinner..
sambil sembang-sembang dengan dila( my rumate).
blablablabla....dia tu..dia ni..yang tu ..yang ni..
tetibe. kedebushhhh..
air dicampak dari floor mne ntah. (aku rase 3rd floor)
cesss...kurang sivik betul..tengokla dulu ade org ke tak kat bwh..
nasib baik aku kena sikitttttt je..
kalau kene..memang aku jerit takpon aku naik ats..ko siap la sape yg memandai siram air taktentu hala neh.
aku pon wat gak..tapi tengok line dulu la.dan bilik aku 1st floor je..

sebab kedua:
test PME ( project management & economic)
bukak-bukak soklan;
tetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
aku xtau nak tulis ape.padan muka
takde ulasan yang panjang sebab mmg xtau nk buat.

sebab ketiga:
beli burger.
lapar.
orang punye ramai.(manifesto)
yepon kan cik abg2 sekalian..bg la laluan sikit kat kami2 yang nk amek berger ni..
leh ko kate laluan ditutup.
abeh tu,..aku nak amek berger camne?
berger terbang????hoho
dahtu..cmne aku nk balik bilik kalo laluan tutup.??

sebab ketiga:
koop.
beli susu.
beratur panjang.
masih sabar.
tuptup..ade cik kak ni pegi dpn nk beli topup..
(pakwe die kot tgh byr kt kaunter)
yepon...beratur la..ramai lagi org dok beratur..
dahla nk tggu kak kaunter tulis isi2 kandungan topup lagi..

sebab keempat:

esok test PCI (process control &instrumentation)
aku xstdy lagi
tapi update blog.errrr..


the end_


No comments: