Thursday, February 17, 2011

::..AlaMAk!!!..::


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

this week agak sibuk dengan presentation yang memang tetap ada setiap Isnin ( except cuti, lab cancel, etc..). selain itu, ditambah pulak dengan assginment xhenti-henti dan test yang berturut-turut. urghhhh...sabarrrr..dan nama pon student kan?

sebenarnya,,aku telah mengesan sesuatu perubahan pada pakaian-pakaian aku ( ayat skema ) berdasarkan kes-kes berikut:

kes 1:

aku pakai T-shirt yang memang aku selalu pakai. Tapiiiii...kenapa semacam dah ketat sikit je kat tangan ni.

pendapat aku: T-shirt aku mengecik lepas basuh..kan bese jadi gitu kan..lepas basuh and kering baju macam mengecik sikit.kan..kan..kan..

kes 2:
aku try pulak sarung jeans aku. yeay!!..xde masalah.( sebab yg ni mmg beli saiz ikut pjg kaki..jadi agk besar).

pendapat aku: saiz yang bagus.^^

kes 3:

aku pakai pulak jeans lain ( hari lain pulak)
errr..kenapa yang ni ke_ _ t je??why??aku tengok kaki aku macam tak boleh nak bernafas je. Oh.. lupe, jeans ni baru basuh gak.

pendapat aku: oo..kalau lepas baju kering ie akan mengecik sikit rupenyerr.

kes 4:

semangat nak pakai kain kembang2.haha, best2. matching la dengan baju yang seakan-akan kalernya.yess..dah dapat.merah belang2.TAPI, ....
eh, ni baju aku ke?ke orang len punyer?nape macam sedikit ke_ _ t?
eh.bukan baju aku ni..

pendapat aku: ada orang baju sama dengan aku barangkali.huhu.ke memang baju aku dan die jugak turut mengecik akibat baru dibasuh????arghhh...!!!!

so, berdasarkan kes-kes diatas aku simpulkan baju-baju aku sume BERPAKAT ( sepakat membawa berkat) mengecikkan saiz diorang(pakaian-pakaian) supaya aku merasakan berat aku dah naik dan diorang boleh dapat "sedara-sedara" baru. dan aku menerima pakai hipotesis aku yang mengatakan baju mengecik lepas basuh.sekian.
sumber gambar: en. google

TERIMA KASIH sebab aku memang dah merasakan perasaan itu.waaaaaaaaaaaaa.~

the end_

4 comments:

mira syuhada said...

ok..berat aku pon naik.dkt 2 kilo.gila ka apa..haha.. xpnah2..
haha..weh aku xtaw pasaipa nama aku jadi *_*
haha..comey gak

::..farhana..:: said...

ha3,,,comey..dia ubah sbb berat hg naek..nnti klo dh turun balik..dia ubah balik...automatik...

Anonymous said...

haha...cpt2 nek kn brt hgpa. bg sma cm ak. hhaah.. ching, ak xleh p kt hg this week. ak da hal. lgpn mira pn pr0grm kn. 6t la ek.

::..farhana..:: said...

huhu..tula..lately ni mmg cpt naek..xtaula...huuhu...,
hg tinggi xpala..aku rendah..mira ??haha..,xtau nk kata apa dah..,
xpa2..sebab aku pon busy minggu ni..tgokla kalo mnggu dpn aku leh drop kl.,