Wednesday, January 12, 2011

::.. WEBCAM..::


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Aku geram betolla dengan ym aku ni..ade aje masalah.huhu...dok elok-elok takleh pulak nak webcam.sob3, Sebenarnya aku nak berwebcam dengan anak sedara aku dan keluarga Mak Milah ( anak sedara aku panggil ..betol x eja Mak Milah macam ni?kalau salah maapkan saya,=) yang jaga izzah masa zaman kak ita keje dulu. What I can say bout them is " They are really a GOOD family". best tau, baik-baik and sporting abes la..^^, Menurut kak ita aku, Mak Milah pandai wat kek..hihi...Nanti leh g berguru ni.=)

famili Mak Milah. tapi rasa macam xcukup sorang~err..sory2~
maap amek gamba kat facebook.

kitorang try la berwebcam. Tak boleh.cuba lagi. Tak boleh. cuba lagi. Tak boleh!!!!Aiyakk!! Call dengar, tapi suaranya putus-putus. Tapi best dengar suara ramai-ramai kat Taiping nun jauh disana. hehe.

Jadi aku pon suggest kat Mak Milah's famili, apa kata kita guna oovoo..hehe..sebenarnya oovoo ni macam ym gak fungsi dan gunanya. Tapi kalau nak berwebcam, oovoo lagi senang kot. Maybe internet problem menyebabkan ym susah nak webcam-webcam ni. huhu~

1. dulu aku download kat filehippo. Ni link oovoo tu. klik disini. Pastu klik kat anak panah yang besor sebelah kanan atas. Kalau tak download gak. ada arahan kecik sebelah anak panah kelabu pulak suruh klik kat situ. seingat begitula.

2. Setelah itu, tunggu sehingga selesai. Pastu run kan oovoo tu. Buat akaun dan sign in.

hehe..tapi mekasih ye Mak Milah sekeluarga .,nanti ada rezeki kita webcam. Rumah Mak Milah belakang rumah abang aku je. Jerit pun dengar. Tak jerit pun dengar gak. haha. Izzah kalau pi rumah Mak Milah mesti xmau balik. hihi. apela izzah. Lepas tu Izzah ni selalu mintak cekkeeelaaat, ish3..,

To Mak Milah's famili marila jejalan Teluk Intan. Sekali mai mana cukup. Maila selalu.hehe.^^


1 comment:

Anonymous said...

u da ade pakwe lom?