Tuesday, January 25, 2011

::..Aduhai..::


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

APAKAH PERASAAN ANDA BILA HANDPHONE ANDA MENGADA-NGADA?
kalau aku sabar ( sabarla sangat kan??)haha..
Handphone aku masa-masa macam ni la nak buat hal.
Kopakla poket macam ni. Skrin buat hal pulak..Main aci2 kejap elok kejap gelong.huh.

muka aku kena tutup sebab serius sangat. aku pon takut tengok.haha

Korang perasan tak? Hp aku ni slide. Suppose bila aku slide keatas skrin jadi macam kat gambar yang atas, TAPI bile datang mood gelong hp ni, bila aku slide die jadi macam gambar kat bawah..bila nak taip message pon susah. GERAM..eeeeee....GAmbar jadi kembang2 kat sebelah je..sebelah lagi statik macam tu..kalau bukak menu, nampak sebelah je.huhu

Aku malas nak tukar baru. Aku SAYANG hp ni. Tak sanggup rasanya menDUAkan hp ni. Setianya aku dan dia since aku dari 1st year kat UMP lagi..huhu.Oh my beloved hp, ppppliiisss jangan rosak. Ko neh asyik nak perabeh duet tuan ko je.aihhhh...serabut2..

Aku takde pon campak2 ko ke lantai.
Aku takde pon baling2 ko ke dinding.
ee..kang aku baling sungguh baru ko tau.
TAPI wahai hp ko bernasib baik sebab tuan ko ni masih mempunyai tahap kesabaran yang tinggi. Tengokla bila dah abes sabar tu, aku cari pengganti ko.haha..buat hal lagi.
Ko xnak pengganti?haaa...Baik ko cepat2 elok balik..back to normal..berkhidmat dengan baik lepas ni. Kalau xbaik jugak, aku try hantar ko masuk hospital hp, tapi kalau caj terlalu tinggi aku cari pengganti yang murah. jimat sikit. so, xdela ko jeles sangat kan??
( tengok tuan ko still consider perasaan ko bile terpikir nak menduakan ko..huhu)

the end_

6 comments:

mira syuhada said...

its kinda electronic devices..hsa it own lifetime... dah sampai ajal la tu..haha

::..farhana..:: said...

huhu...makin kronik dah la ni.sob2,
hg nk wat psm nnt try la amek hp ak jd tjuk..hee~

mira syuhada said...

haha..boleh jugak!!

Anonymous said...

u da ade pakwe lom?

Anonymous said...

hahaha.. hp ching dh jd cm hp ak. 2 ler. ak dh psn jgn beli hp slide. nk jga. btl x mira? ak rasa hp hg 2 rosak kt belt dye. hp ak pn jd cm 2. ala hg kta ja xbling hp 2 tp hg bg dye berenang cm hp dlu. kah3

::..farhana..:: said...

dak dah..xbagi berenang pon..jaga dgn penuh kaseh sayang...
sampai dah kot masa dia masuk sepital...pencen dr perkhidmatan..