Monday, September 20, 2010

salam Aidilfitri

Assalamualaikum...
1st entry bln syawal ni...
xterlamabt lagi kot nk ucap selamat hari raya..maaaf zahir batin
RAYA..RAYA...RAYA..
teringt mse zmn budak2 dulu...baju baru kasut...head to toe..sume baru...
baju rye aku mau lebih dr sepasang,,,TAPI..DULU2 la...skng sekali sekale je..hehe
adik aku kate...nsaib baek ak sorng je pompuan dlm famili...kalo x..mau kopak mak ayah aku..
hihi.....begitu ek adik???

main mercun?DULU..ak berani gak...SKANG...haha...jgn harap..
bunga api buleh..hihi...bg berkotak2 pon buleh ak men...
sebut psl mercun...ade la sekali tu...
xslh ak bulan posa..
ak mengikut abg ak pegi kt depan umah ak men meriam...waa.....berani kan??
ak dok jela...jauhhh...jauhhh,,,( TAKUT)
tetibe mamat mne nth lalu..,baling mercun kat aku...mau xmelompat...
nasib baek xkene tepat2 kat aku..fuuhhhh~
kalo x...msuk hospital la gamaknye..
ak xmarh mamat tu mse tu..abg ak la mrh...(bunyi mcm baek je)
ak MENANGIS, MERAUNG,.hahaha..
TEKEJUT + TAKUT=serba serbi perasaan ade...haha..
jiran ak ade kate...ak ni sng keluarkan aer mate...
BETUL ke???
nth...ak pon xtau...heee~

berbalik kpd kisah rye ak kecik dulu..
ak pgi2 msti kuar dgn jiran ak...pi umah sblh ak..
sbb kitorng mngaji dgn ie..,=)
dgn berbaju baru..berkasut baru...sume baru...dgn MISI mengutip duet raya sebanyak mungkin..
setakat nk bejalan satu kampung...xde hal la...
ak nk lwn,..antra ak..abg ak..dgn adik...spe lgi byk duet...hihi
semestinya aku la mng...sbb ak mntak kat mak soh tambah...muahaha...

bila sekarang ni...still dpt duet rya,,,tapi malu2 nk terima....hihi..
dah besaqla,,
^^,

No comments: